دوستان آگاه باشید
 
عصر بی استاد
سایت علمی ،فرهنگی،هنری وکمپیوتر
 
جمعه 15 دی 1391برچسب:, :: 1:42 ::  نويسنده : انجنیرعبدالحکیم احسان
با توجه به تغییراتی که فیس بوک انجام داده است اکنون همه می توانند عکس ها و پست های شما را ببینند بدون اینکه دوست شما باشند تنها به این خاطر که یکی از دوستان شما آنها را لایک کرده یا کامنت گذاشته است و همه می توانند از طریق دوستانتان عکس ها و پست های شما را ببینند بدون اینکه حتی با دوستتان ارتباط داشته باشند. تنها را...ه برای حفظ امنیت خودتان این است که دوستانتان تغییراتی را انجام دهند که به شرح ...زیر است. من نیز از شما درخواست دارم این تغییرات را برایم انجام دهید: اشاره گر ماوس را بر روی اسم من در بالای همین پست قرار دهید(کلیک نکنید). پنجره ای ظاهر خواهد شد که باید نشانگر ماوس را بدون اینکه کلیک کنید روی گزینه یFriends قرار دهید. در لیست ظاهر شده بر روی Settingکلیک کنید. در این قسمت تیک را از کنارComments and Likes بردارید. فعالیت های من تنها در میان دوستان و آشنایان خودم می ماند و دیگر عمومی نمی شود. خیلی ممنون و چقدر خوب خواهد بود که همه نسبت به هم چنین لطفی داشته باشیم. محض یادآوری به دوستانمان خوب است که همه مان این را کپی و پیست کنیم تا کمک کنیم که حیطه خصوصی مان حفظ بماند کمتر از 1 دقیقه وقت شما را می گیرد


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ

دوستان عزیز به سایت من خوش آمدید مبایل 0797909013 abdulhakimehsan@yahoo.com دوستان عزیز! اگرمیخواهید اشعار،مقاله،مطالب فرهنگی،هنری ودینی تان درین سایت به نشر برسد ابتدا عضویت سایت را حاصل نمائید وبعدا میتوانید مطالب تان را با آدرس این سایت ارسال نمائید. مطالب ارسالی شما بعدازچیک به نشر خواهید رسید.
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عصر بی استاد و آدرس hakimehsan.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 24
بازدید دیروز : 22
بازدید هفته : 46
بازدید ماه : 91
بازدید کل : 61048
تعداد مطالب : 78
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1




parsskin go Up

parsskin go Up

.